Bruna ögon och nyifylld tatuering







Titta vad som kom på posten idag, ett par bruna linser :) Så nu ser jag allt annat än svensk ut kan jag säga! Haha.
Tänkte att de kunde varit fina på balen på torsdag till min "mörkröda" klänning, men vi får se. Hämtar den imorgon :)

Fyllde i nacken i lördags också, så nu är den ifylld nu innan sommaren. Blir text osv där i höst! Kommer bli illsnyggt. Hann även med en snabbis på stan, Fredrik var så snäll och följde med! :)

Jäklar ja, var i Stockholm i torsdags också ja! Åt på mysig restaurang och sedan en jäkla massa shopping! Kanske slänger upp några bilder senare!

Nu ser ni ju mina jätteögon också. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0