8 maj 17.04



Sitter här och väntar på Fredrik som är iväg och har spelat match, hoppas att det gick bra i regnet! Fy fan för vädret säger jag bara! Men jag har iallafall hunnit med en sväng till Skövde, och fick bland annat med mig ett par skor hem.


399:-    Skitsnyggt med nitar!


Ikväll blir det tacos och mys, är ju perfekt väder för att vara inne. Och INTE på någon cruising i Tidaholm. Skulle iväg egentligen men som sagt, vädret..
Tur att jag och Jenny var iväg och solade igår, lika bra att börja nu så att man är någorlunda brun till skolavslutningen och balen :) Börjar ju likna en riktig blekfis!

Just det, i torsdags sprang vi vårruset nere i Jönköping, och det överraskade mig att morsan orkade så pass mycket som hon gjorde. Hon är inte den mest tränade personen direkt ;)
Nej, vi hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0